wyszukiwanie zaawansowane
» Regulamin

Kontakt

  • NIP: 993-05-80-284
  • E-mail:sklep@sayido.net.pl
  • Telefon605 400 945
  • Godziny działania sklepuPN - PT: 9.00 - 17.00

Systemy płatności

  • eserivce
  • tpay.com

Regulamin

Regulamin ustala ogólne warunki zamawiania zaproszeń, zawiadomień... na ślub wesele i inne uroczystości i imprezy okazjonalne oraz wszelkich dodatków współgrających z nimi prezentowanych na stronie internetowej www.sayido.net.pl

I. Informacje ogólne:
  1. Poniższy regulamin określa zasady zakupów w sklepie internetowym www.sayido.net.pl
  2. Właścicielem niniejszego sklepu internetowego jest firma: Say I Do Zaproszenia Barbara Kordzikowska z siedzibą: Zaczarnie 158 , 33-140 Lisia Góra osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, NIP 993-05-80-284 REGON 366070155.
  3. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej www.sayido.net.pl są podane w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  4. Podane ceny produktu nie obejmują kosztów przesyłki.
  5. Klient wraz z przesyłką otrzymuje fakturę.
  6. Osoba fizyczna składająca zamówienie musi mieć ukończone 18 lat oraz posiadać pełną zdolność do czynności prawnych.
  7. Przez dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Przez godziny robocze uważa się godziny od 9:00 - 17:00
  8. Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza zaakceptowanie postanowień tego Regulaminu.
II. Ochrona danych osobowych:
  1. Dane osobowe są chronione i przetwarzane w celu i w zakresie określonym w Ustawie z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych osobowych” (Dz.U. Nr 133 poz. 883 z późn. zmianami).
  2. Wszystkie dane osobowe osób, które zarejestrowały się, jako Nasi Klienci są przeznaczone tylko do użytku firmy SayIDo, w szczególności oznacza to, iż:
  • dane osobowe nie będą udostępnione osobom trzecim lub innym firmom,
  • w sytuacji likwidacji firmy, wszystkie dane osobowe umieszczone w bazie zostaną skasowane,
  • informacje o klientach uzyskane w czasie rejestracji będą wykorzystane tylko w celach kontaktowych, do wymiany sugestii między stronami, korespondencji z klientami w celu wyjaśnienia ewentualnych nieporozumień.
III. Przyjęcie i realizacja zamówienia:
  1. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu.
  2. Zamówienia można składać za pośrednictwem sklepu internetowego: www.sayido.net.pl  lub drogą mailową: sklep@sayido.net.pl. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.sayido.net.pl, dokonać wyboru produktu, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
  3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
  4. Zamówienia osobiste należy składać po wcześniejszym kontakcie i umówieniu telefonicznym od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 17:00
  5. Przedmiotem świadczenia usług jest umowa kupna-sprzedaży zawierana na odległość pomiędzy Klientem a SayIDo.
  6. Warunkiem zawarcia umowy jest przesłanie przez klienta zamówienia za pośrednictwem e-maila.
  7. Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje po zaksięgowaniu na koncie SayIDo całej kwoty należnej za zamówiony towar i po zaakceptowaniu projektu przez klienta.
  8. Termin realizacji zamówienia wynosi do 14 dni roboczych od momentu zatwierdzenia projektu przez klienta i zaksięgowaniu należnej kwoty za zamówiony towar.
  9. Do realizacji zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta następujących danych: numeru telefonu komórkowego lub stacjonarnego, adresu e-mail, imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu dostawy.
  10. SayIDo zastrzega sobie prawo do niezrealizowania lub wstrzymania zamówienia w sytuacjach spowodowanych siłą wyższą, jednocześnie klient otrzyma taką informację.
IV. Dane do projektów:
  1. Klient zobowiązany jest do przesłania wszelkich tekstów niezbędnych do realizacji zamówienia.
  2. Za poprawność tekstów odpowiedzialność ponosi Klient.
  3. Przed wydrukiem tekstów SayIDo zobowiązuje się przesłać Klientowi elektroniczną wersję projektu w celu sprawdzenia jego poprawności i akceptacji. Po ostatecznym zaakceptowaniu projektu nie ma możliwości wprowadzenia zmian.
V. Personalizacja:
  1. W cenę zaproszenia wliczona jest personalizacja danych osoby/osób zapraszanych.
  2. Lista gości powinna być ona sporządzona w pliku tekstowym  z rozszerzeniem .txt., .doc, .docx. Nazwiska  powinny być wpisane jedno pod drugim (oddzielone enterem), bez przecinków, punktowania, numeracji.
  3. Nazwiska muszą być odmienione w takiej formie w jakiej mają być wydrukowane np. Serdecznie zapraszamy Jana Kowalskiego a nie Jan Kowalski . W przypadku winietek lista powinna być już wpisana w podstawowej formie np. Jan Kowalski.  Jest to ważne gdyż wpisujemy dokładnie to co nam Państwo przyślą. Nie ingerujemy w przesłane listy gości.
  4. Prosimy uważnie sprawdzać listy gości gdyż nie poprawiamy żadnych błędów ani literówek.
  5. Jeśli otrzymamy listę  gości wypisaną drukowanymi literami (np. JANA KOWALSKIEGO)  dokładnie tak będzie też wpisane na  zaproszeniach/winietkach.
VI. Dostawa
  1. Dostawa zamówionych próbek, odbywa się tylko za pośrednictwem Poczty Polskiej. Dostawa zamówionych towarów, innych niż próbki odbywa się tylko za pośrednictwem kuriera DPD.
  2. Koszt przesyłki pokrywa Klient.
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody lub opóźnienia wynikające z pracy Przewoźnika. Po nadaniu przesyłki przez firmę SayIDo pozostaje ona w rękach firmy przewozowej. Firma SayIDo nie ma wpływu na funkcjonowanie firm przewozowych, jak i na termin dostarczenia przesyłek. Od momentu nadania do momentu dostarczenia przesyłki adresatowi obowiązują zasady i regulaminy przyjęte w danej firmie przewozowej.
  4. W chwili odbioru zamówionych towarów od Przewoźnika Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie, w którym się znajdują, jest oryginalnie zabezpieczone oraz czy nie ma widocznych uszkodzeń zewnętrznych. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia Klient powinien je zgłosić przed podpisaniem oświadczenia o odbiorze towaru i domagać się stosownej adnotacji od Przewoźnika.
  5. Podstawą do dokonania przez Klienta zwrotu towaru po stwierdzeniu jego uszkodzenia w wyniku uszkodzenia opakowania jest jego zgłoszenie oraz stosowna adnotacja od Przewoźnika o tym fakcie.
  6. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany przez klienta jako „adres dostawy”.
  7. Istnieje możliwość osobistego odbioru zakupionych produktów w siedzibie SayIDo. Szczegóły dotyczące daty odbioru ustalane są indywidualnie z Klientem.
  8. Czas dostawy nie jest wliczany do czasu realizacji zamówienia.
  9. Jest możliwość łączenia zamówień. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny lub informację na e-mail.
  10. Koszt przesyłek krajowych i  zagranicznych ustalany jest według aktualnego cennika Poczty Polskiej i kuriera DPD.
  11. Koszty wysyłki:
  • Kurier DPD - 15.00 zł
  • Odbiór Osobisty w siedzibie firmy po wcześniejszym ustaleniu terminu – 0zł
  • Wartość zamówienia powyżej 400 zł - Wysyłka GRATIS!
VII. Próbki:
  1. Kupujący ma możliwość zakupu zamówionych próbek produktów wykonanych uprzednio przez SayIDo. Koszt próbki to 10zł/szt + koszt wysyłki.
VIII. Metody płatności:
  1. Przelewem na konto Sprzedawcy:
    • Nazwa odbiorcy: SayIDo
    • Adres odbiorcy: Zaczarnie 158 33-140 Lisia Góra
    • Bank: ING Bank Śląski | Numer rachunku: 06 1050 1562 1000 0092 3563 5738
  2. Płatność poprzez moduł płatności online Tpay.com (dawne Transferuj.pl) – w takim przypadku reguluje się płatność za pośrednictwem przelewu internetowego lub kartą, korzystając ze znajdującego się na naszej stronie bezpiecznego systemu płatności internetowych.
IX. Reklamacje i zwroty:
  1. Ewentualne reklamacje powinny być składane na adres e-mail: sklep@sayido.net.pl w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.
  2. W przypadku, gdy Produkt jest wadliwy, Kupującemu przysługują roszczenia z tytułu rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
  3. Poszczególne egzemplarze papeterii ślubnej, okolicznościowej, dodatków oraz dekoracji mogą się od siebie nieznacznie różnić, ze względu na ręczne wykonanie. Efekt ten nie może być przedmiotem reklamacji.
  4. Ewentualne różnice kolorystyczne między produktem oglądanym na monitorze a produktem gotowym wynikają z przyczyn technicznych i nie mogą być przedmiotem reklamacji.
  5. Reklamacje rozpatrzone zostaną w ciągu 14 dni roboczych na podstawie odesłanego na koszt Klienta towaru, będącego przedmiotem reklamacji.
  6. Przesyłki wysłane za pobraniem nie będą odbierane przez SayIDo.
  7. W przypadku uznania reklamacji SayIDo zobowiązuje się zwrócić Klientowi koszty wysyłki reklamowanego towaru oraz pokryć koszty ponownej produkcji i przesyłki towaru do Klienta.
  8. Zgodnie z art. 38 pkt. 3 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta - Prawo odstąpienia umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów „w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb”.
X .Postanowienia końcowe:
  1. Podejmując współpracę Klient oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje go w całości. 2. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Klienta z przestrzegania zawartych w nim zasad.
  2. SayIDo zastrzega sobie prawo do zmian niniejszego Regulaminu z jednoczesną aktualizacją go na witrynie internetowej sklepu.
  3. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia na stronie www.sayido.net.pl - 01.01.2017
Regulamin obowiązujący od dnia 01.01.2017 do pobrania w wersji PDF
Przejdź do strony głównej

Pozycjonowanie

Eleganckie, wyjątkowe zaproszenia na ślub, oryginalne zaproszenia ślubne ręcznie robione